martes, 16 de julio de 2019

O POBO EN FESTA

¡Nosa Señora do Carmen

que nos dea o vento en popa


Que sómo-los de Cariño
traémo-la vela rota.
Traémo-la vela rota
e no nos quedan estrobos...
¡Nosa Señora do Carmen
que nos dea o vento en popa!


MIL RECORDOS

Esmorezo,
gaivota de cruceiro.
mentres o asubiar do nordés aínda alimenta as miñas velas,
xa vellas, e
abrilantan as miñas engurras
coas mil lembranzas dos anos que foron.

Minguo,
ánsar
que grazna en baixo voo,
mentres frescura de mocidade e empeño
pasa diante do meu amor feito
coas mil lembranzas dos anos que foron.

Recordos fértiles todos eles
no meu feliz crepúsculo,
que dormen sobre os meus ombreiros
prácidamente
e
, diñamente, aprazan a miña morte,
coas mil lembranzas dos anos que foron.

Noite
de acibeche, brindada á lúa,
e luz de amor entre as mil ramas
de misión fecunda, calidoscopio de enmeigo
alentador. Hoxe, e sempre, gozo, fruición
coas mil lembranzas dos anos que foron.

Cariño, pobo meu, palabra exhumada
sixilosamente  de entre os remos do meu destino,
ti es o
chapaleo das ondas  
no barlovento da miña sorte,
coas mil lembranzas dos anos que foron.

¡¡FELICES FESTAS  e MOITAS
FELICIDADES AS CARMIÑAS!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario